Dylia Photoblog

Nagyon szeretem a lélekszépítő képeket, amiket korábban a google segítségével sikerült összevadásznom. Ezek facebookra, mappába töltögettem fel. A képek szaporodásával egyre többen lájkoltak, kommenteltek, majd követelték az újabb és újabb fotókat. Ezen felbuzdulva, no meg azon, hogy az én kis szerelmem vett egy jobb fényképezőt, mint az én compactom, nekiálltunk lélekszépítő témák után kutatni, és szívmelengető fotókat gyártani. Kettőnk rmekműveit láthatjátok itt....pontosabban idővel majd hármunkét, ugyanis egy cukker barátnőnk is kedvet kapott, és betársul. A képek fölött látható, hogy azt ki készítette, valamint némely képen első sorban én, de nem kizárt, hogy a többiek is fel fognak bukkanni. Terveink szerint napont 1-3 képet fogunk postolni. Így mindennap csempészük valami szépet a hétköznapjaitokba, de mégsem sokalltok be - remélhetőleg - az állandó post áradatba. Javaslom a facebook oldalunk lájkolását, hogy azonnal értesülhess az új képek feltöltéséről. Röviden....pontosabban hosszan ennyi. :) Üdv: Lencsee

Facebook

Örökifjú

kew1n 2012.03.15. 09:00

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dylia.blog.hu/api/trackback/id/tr904287241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flavia 2013.09.01. 21:32:16

Olyan mintha hókuszpók fogná a törpéket:)
süti beállítások módosítása